Μετάβαση στο περιεχόμενο

Κύριο Μενού:

Prview

29 Οκτωβρίου 2012

Από τα "4π του marketing" στα "ελληνικά 5α" της τηλεφωνικής προώθησης και πώλησης προϊόντων και υπηρεσιών.

Χτυπάει το σταθερό τηλέφωνο μου και το σηκώνω ευγενέστατος ακούγοντας μια φωνή από την άλλη άκρη της γραμμής να με ρωτάει πολύ ευγενικά (μεταφέρω αυτούσιο το διάλογο μας):

-
Ναι, καλημέρα σας θα μπορούσα να μιλήσω με την Πηνελόπη Παπαδοπούλου (τυχαίο όνομα);

- Λάθος έχετε πάρει.

-
Μα συγγνώμη δεν είναι εκεί το ιατρείο της καρδιολόγου με το όνομα Πηνελόπη Παπαδοπούλου (τυχαίο όνομα);

-
Όχι μάλλον κάποιο λάθος έχετε κάνει κυρία μου.

- Α, με συγχωρείτε μου δώσανε λάθος νούμερο.  Να σας ρωτήσω λίγο..  Εσείς είστε ο κάτοχος αυτού του τηλεφώνου;

- Μάλιστα.


-  Θα σας ενδιέφερε να σας έκανα μία ενημέρωση για... (εδώ ξεκινάει η πώληση του προϊόντος ή της υπηρεσίας την οποία για ευνόητους λόγους δεν θα αποκαλύψω)

Και όλο αυτό το θέατρο του τηλεφωνικού παραλόγου κάποιοι από αυτούς που το σκέφτηκαν το θεωρούν ότι είναι ένας έξυπνος τρόπος πώλησης.


Επειδή είμαι σίγουρος ότι γνωρίζουν τα "4π του marketing" αναλύω παρακάτω τα "5α" της δικής τους κάκιστης "επικοινωνιακής πατέντας".

1. Απαράδεκτο.
Θα σας ενδιέφερε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία το οποίο το γνωρίζετε μέσα από μια διαδικασία η οποία στηρίζεται εξ' αρχής σ' ένα απαράδεκτο στυλ πρώτης προσέγγισης και γνωριμίας;

2. Αναξιόπιστο.
Θα σας ενδιέφερε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία το οποίο το γνωρίζετε μέσα από μια διαδικασία η οποία στηρίζεται εξ' αρχής στο ψέμα και στην καλή υποκριτική του ανθρώπου που βρίσκεται πίσω από το τηλέφωνο στην άλλη γραμμή.

Για ποια αξιοπιστία μπορούμε να κάνουμε λόγο αλήθεια;

3. Ανέντιμο.
Πόσο έντιμος είναι κάποιος ή κάποια που δεν μας γνωρίζει και μέσα στην καλή ευγένεια προσπαθεί να μας πείσει ότι εντελώς τυχαία είναι η "τυχερή μας μέρα";


4. Ανήθικο.
Όταν με το που γνωρίζουμε κάποιον, ακόμα και τηλεφωνικά για να προλάβω μερικούς, τον γεμίζουμε με μια σειρά από προσχεδιασμένα ψέματα τότε δεν νομίζω ότι χωρά να κάνουμε κάποια συζήτηση περί ήθους. Σωστά;

5. Ανόητο.
Είναι εντελώς ανόητη και άκυρη διαδικασία να επιθυμεί κάποιος να κάνει τηλεφωνικές πωλήσεις προφασιζόμενος κάποια ανόητη δικαιολογία της ενόχλησης προς τον ανυποψίαστο καταναλωτή καθώς πολύ γρήγορα γίνεται αντιληπτή η δήθεν τυχαία κλήση στον αριθμό του τηλεφώνου του.

Είναι πολύ πιο έξυπνο να τηλεφωνήσει, να δώσει τα στοιχεία του και αν το επιθυμεί ο καταναλωτής να τον ενημερώσει για την προσφορά, το προϊόν, την υπηρεσία, κοκ.

Αυτά είναι τα "ελληνικά 5α" της τηλεφωνικής προώθησης και πώλησης προϊόντων και υπηρεσιών τα οποία για πρώτη φορά βλέπουν σήμερα το φως της δημοσιότητας και αποτελούν δική μου πνευματική ιδιοκτησία για την οποία ξεκαθαρίζω ότι δίνω ελεύθερα τα δικαιώματα αναδημοσίευσης αρκεί να πάψει να υφίσταται ο συγκεκριμένος τρόπος πώλησης ο οποίος καταστρέφει μέσα στη αφέλεια του ανυποψίαστες επιχειρήσεις σε μια τόσο δύσκολο οικονομική εποχή.



Τα κείμενα αποτελούν απόψεις και κρίσεις του κ. Στέργιου Ακρίβου.


επιστροφή


Επιστροφή στο περιεχόμενο | Επιστροφή στο κύριο μενού