Μετάβαση στο περιεχόμενο

Κύριο Μενού:

Prview

20 Δεκεμβρίου 2010

Η διαφορά των επαγγελματιών της επικοινωνίας από τους παντός τύπου και καιρού "ψευτοδιαφημιστές" που καταστρέφουν χωρίς δεύτερη σκέψη έναν ολόκληρο κλάδο.

Με αφορμή και ένα e-mail που έλαβα από μια φοιτητική παρέα, την οποία ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για την εκτίμηση που δείχνουν στις θέσεις και τις απόψεις μου, θα ήθελα σ' αυτό το κείμενο με ένα μόνο παράδειγμα να κάνω διακριτή τη διαφορά μεταξύ των δύο ομάδων όπως χαρακτηρίζονται στο τίτλο της παρούσας δημοσίευσης.

Η παραπάνω φοιτητική παρέα μου έστειλε μια φωτογραφία η οποία αποτελεί διαφήμιση εταιρείας χρωμάτων και απεικονίζει γραφιστικά μια πολύχρωμη ζέβρα με το σλόγκαν δίπλα "τη βάψαμε για να αλλάξουμε διάθεση".

Στο συγκεκριμένο e-mail μου ζητείται αν μπορώ να σχολιάσω κάτι πάνω σ' αυτό και αν τη θεωρώ έξυπνη ή όχι.


Πρώτη παρατήρηση:

Ποτέ δεν θα σχολίαζα κάποια δουλειά ενός επαγγελματία όσο κακή ή καλή και αν ήταν για λόγους επαγγελματικής δεοντολογίας και πολύ περισσότερο γιατί για να βγει ένα αποτέλεσμα επιτυχημένο ή όχι κάποιοι άνθρωποι εργάστηκαν και σε καμία περίπτωση δεν μου ταιριάζει η απαξίωση τους.

Στο συγκεκριμένο παράδειγμα όμως σαφώς και δεν πρόκειται για επαγγελματική δουλειά γιατί δεν νομίζω ότι κάποιος σοβαρός άνθρωπος της επικοινωνίας θα υπονοούσε και μόνο ότι έβαψε ένα ζώο για να ταιριάξει το σλόγκαν του.

Είναι απαράδεκτο και το σημαντικότερο είναι ότι βλάπτει σοβαρά και την εικόνα της επιχείρησης την οποία συνοδεύει διαφημιστικά.   


Δεύτερη παρατήρηση:

Εδώ δεν πρόκειται για μια λάθος επικοινωνιακή προσέγγιση ή εκτίμηση που όλοι μας πολλές φορές μπορεί να έχουμε κάνει με αποτέλεσμα μια αρνητική επαγγελματική κατάσταση αλλά για ξεκάθαρη ασχετοσύνη και ατζαμοσύνη όπου η έλλειψη βασικών διαφημιστικών και επικοινωνιακών κανόνων είναι οι κύριοι πρωταγωνιστές που σε κάθε περίπτωση εκμεταλλεύονται την άγνοια της διοίκησης της επιχειρηματικής δραστηριότητας.


Τρίτη παρατήρηση:

Η παραπάνω επιθετική μου γραφή αφορά με κάθε επιφύλαξη φωτογραφία που μου στάλθηκε με e-mail και δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω αν υπάρχει επεξεργασία ή κάτι ανάλογο αλλά ήταν μια καλή ευκαιρία με απλό και κατανοητό τρόπο να γίνει αντιληπτή σε φοιτητές και γενικότερα σε ανθρώπους που εκτιμούν τη δύναμη της επικοινωνίας η διαφορά ανάμεσα στην επαγγελματική και τεχνική επικοινωνία από την "ψευτοεπικοινωνία" η οποία πολύ εύκολα μπορεί να καταστρέψει επικοινωνιακά μια ισχυρή επιχείρηση.



Εύχομαι ολόψυχα καλά Χριστούγεννα και καλή Πρωτοχρονιά με υγεία, ευτυχία και ελπίδα για όλους!



Τα κείμενα αποτελούν απόψεις και κρίσεις του κ. Στέργιου Ακρίβου.

Επιστροφή στο περιεχόμενο | Επιστροφή στο κύριο μενού