Μετάβαση στο περιεχόμενο

Κύριο Μενού:

Δευτέρα, 14 Δεκεμβρίου 2020

 H ιστορία ενός επιτυχημένου καταστήματος (e-shop)

Click away, e-shop, site, πωλήσεις, courier και πολλές άλλες νέες λέξεις έμαθαν αυτές τις τελευταίες ημέρες οι μικρές επιχειρήσεις και οι επαγγελματίες προσπαθώντας να σώσουν πλέον ότι σώζεται.

Η  αλήθεια είναι ότι όλοι μπορούν να πετύχουν κάτι και να ακολουθήσουν μια νέα πορεία αλλά όχι με συνθήκες πανικού και προσπάθειας εξεύρεσης άμεσης λύσης του τύπου "εδώ και τώρα".  

Γιατί όλες αυτές οι λύσεις όπως και στο παρελθόν έτσι και τώρα δεν πρόκειται ποτέ να αποδώσουν και να φέρουν αποτελέσματα παρά μόνο θα δώσουν στον επιχειρηματία την ψευδαίσθηση ότι τουλάχιστον προσπάθησε.

Παρακάτω θα δώσω  7 θεματικές δημιουργικής σκέψης για όποιον/α τοποθετεί την αξία και την επιβίωση της επιχείρησής του παραπάνω από τον "προσωπικό και επιχειρηματικό του εγωισμό".

1. Ξεκινάμε με το πιο βασικό. Ο επιχειρηματίας πρέπει να παραδεχτεί ότι δεν έχει ιδέα για το τι πραγματικά είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο και κυρίως να αποδεχτεί ότι δεν μπορεί να τον βοηθήσει κάποιος φίλος ή συγγενής ή "δήθεν σχετικός" που "ξέρει"…  Είναι μύθος ότι υπάρχει επιτυχημένο e-shop με 50 - 800 ευρώ.

2. Είναι μύθος ότι υπάρχει επιτυχημένο e-shop χωρίς συνδρομητικές υπηρεσίες (Facebook, Instagam, Google Ads, κλπ) στα πλαίσια της προώθησής του.

3. Είναι μύθος ότι υπάρχει επιτυχημένο e-shop χωρίς συνδρομητικές υπηρεσίες προώθησης στα πλαίσια δημιουργίας περιεχομένου αξίας. Χωρίς content marketing "δεν πάμε πουθενά".

4. Είναι μύθος ότι υπάρχει επιτυχημένο e-shop χωρίς επικοινωνιακή επεξεργασία και στρατηγική.

5. Είναι αλήθεια ότι το e-shop είναι μια επένδυση.

6. Είναι αλήθεια ότι το e-shop μπορεί να δουλέψει όταν το αναλαμβάνουν εξειδικευμένοι σύμβουλοι.

7. Πρέπει να γίνει 100% αντιληπτό ότι η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος χρειάζεται μόρφωση, αξιοπιστία, καινοτομία, όραμα, τεχνογνωσία, επιστημονική και τεχνική επάρκεια.

Μην κάνετε e-shop για να κάνετε αν δεν είστε έτοιμοι πραγματικά και δεν αντιλαμβάνεστε τις δυνατότητες, τις υποχρεώσεις και τις συνέπειες αρνητικές και θετικές που προκύπτουν από την λάθος ή σωστή διαχείριση του.

Ένα e-shop μπορεί να προκαλέσει τεράστια θετική προβολή ή αντίθετα εξαιρετικά μεγάλη δυσφήμιση για την επιχείρηση και για αυτό το λόγο χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή.

Διαλέξτε σε ποια από τις δύο περιπτώσεις επιθυμείτε να εντάξετε την επιχείρησή σας. Η επιλογή είναι δική σας.

Καλή επιτυχία!



Τα κείμενα αποτελούν απόψεις και κρίσεις του κ. Στέργιου Ακρίβου. O Στέργιος Ακρίβος είναι σύμβουλος στρατηγικής και εικόνας.

Επιστροφή στο περιεχόμενο | Επιστροφή στο κύριο μενού