Μετάβαση στο περιεχόμενο

Κύριο Μενού:

Κυριακή 18 Ιουνίου 2023

Η επιχείρηση πρέπει να αντιληφθεί επαρκώς τι της προσφέρουν τα social media.
Είστε σίγουροι/ες ότι οι δικές σας επιχειρήσεις το έχουν καταφέρει;

Η γνώμη μου είναι ότι πολύ μικρός αριθμός επιχειρήσεων αντιμετωπίζουν τη ψηφιακή πραγματικότητα με την πρέπουσα σημασία καθώς στις περισσότερες περιπτώσεις οι υπεύθυνοι των επιχειρήσεων μπερδεύουν τη λειτουργία των προσωπικών τους social media με αυτή της λειτουργίας των social media της επιχείρησης της οποίας ηγούνται.

Τεράστιο σφάλμα. Μεγάλο λάθος. Δύσκολα αντιμετωπίσιμο και διορθώσιμο αν έχει παγιωθεί μία τέτοια κατάσταση για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Αν όντως έχει συμβεί κάτι τέτοιο τότε πρέπει να δημιουργηθούν από την αρχή νέα social media επαγγελματικού σχεδιασμού και συγκεκριμένης στρατηγικής ώστε να μπορέσει να υπάρξει ένα επιτυχημένο αποτέλεσμα που θα ωφελήσει την επιχείρηση στην ενδυνάμωση του brand name της για αρχή και έπειτα στη δημιουργία πωλήσεων και μάλιστα σταθερών ανεξάρτητα με το αν διαπραγματεύεται υπηρεσίες ή προϊόντα.

Δεν έχει σημασία καθώς αν αναπτυχθούν και ακολουθηθούν σωστά τα βήματα της δημιουργίας και διαχείρισης των social media των επιχειρήσεων τότε δεν υπάρχει περίπτωση να μην οδηγήσουν σε "ταμείο επιτυχίας".

Το πρώτο βήμα λοιπόν για μία επιχείρηση που επιθυμεί να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο και να διεκδικήσει κέρδη από την προβολή της μέσω των social media είναι να αποδεχτεί ότι δεν έχει ιδέα από το συγκεκριμένο ευαίσθητο τομέα και να ζητήσει βοήθεια επαγγελματική από συμβουλευτικές υπηρεσίες οι οποίες βασίζονται στη γνώση επιστημών όπως είναι το marketing, το management επιχειρήσεων και η επικοινωνία.

Για παράδειγμα όταν η επιχείρηση αποφασίζει να διαφημιστεί τηλεοπτικά δημιουργεί μόνη της το σποτ ή αφήνει την όλη επιμέλεια και την υλοποίηση αυτού σε πραγματικούς ειδικούς γιατί πολύ απλά δεν γνωρίζει τι να κάνει και σε κάθε περίπτωση δεν είναι "δουλειά" της;   

Ακριβώς το ίδιο πρέπει να πράξει και στην περίπτωση των social media.

Να αντιληφθεί 100% ότι δεν είναι "δουλειά" της η παραγωγή περιεχομένου (content) στα social media και να αφήσει τους αληθινούς επαγγελματίες (και όχι τους κάθε είδους "ειδικούς") να κάνουν με συνέπεια, γνώση και ευθύνη τη "δική τους δουλειά".


Τα κείμενα αποτελούν απόψεις και κρίσεις του κ. Στέργιου Ακρίβου. O Στέργιος Ακρίβος είναι σύμβουλος στρατηγικής και εικόνας.







Επιστροφή στο περιεχόμενο | Επιστροφή στο κύριο μενού