Μετάβαση στο περιεχόμενο

Κύριο Μενού:


23 Νοεμβρίου 2023

Επιχείρηση χωρίς επαγγελματικά social media δεν υπάρχει.

Συμφωνείτε ή διαφωνείτε;

Η σωστή επιλογή δυστυχώς ή ευτυχώς είναι μόνο αυτή που ταυτίζεται με την απάντηση “ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ”.

Αρκετοί “ηγέτες επιχειρήσεων” θεωρούν ότι μπορούν να παράγουν περιεχόμενο (content) για την επιχείρησή τους εντελώς μόνοι τους και με τις δικές τους γνώσεις (αυτές που θεωρούν ότι έχουν καθώς στις περισσότερες περιπτώσεις δεν υπάρχουν ουσιαστικά αν θέλουμε να μιλήσουμε σε εντελώς ρεαλιστικό επίπεδο).

Άλλο ερασιτεχνισμός και άλλο επαγγελματισμός.

Στην περίπτωση του ερασιτεχνισμού η επιχείρηση κινδυνεύει με “βαριά μορφή δυσφήμισης” μπαίνοντας σε μία καταστροφική κατάσταση η οποία ίσως να είναι εντελώς μη αναστρέψιμη.

Το επαγγελματικό περιεχόμενο στα social media μίας επιχείρησης πρέπει να χαρακτηρίζεται από συχνότητα, συνέπεια και χορήγηση δημοσιεύσεων αλλιώς κάνουμε λόγο για κάτι που μπορεί να πετύχει ή όχι αλλά δεν έχει καμία σχέση με κανέναν από τους στόχους που βάζει η επιχείρηση σε επίπεδο “χτισίματος εικόνας ή πωλήσεων”.

Αν δεν υπάρχουν αυτά τα τρία (3) σημαντικά χαρακτηριστικά στα social media της επιχείρησής σας τότε κάτι δεν πάει καλά και πρέπει να το ελέγξετε  άμεσα.

Για περισσότερες πληροφορίες...






Τα κείμενα αποτελούν απόψεις και κρίσεις του κ. Στέργιου Ακρίβου. O Στέργιος Ακρίβος είναι σύμβουλος στρατηγικής και εικόνας.






Επιστροφή στο περιεχόμενο | Επιστροφή στο κύριο μενού