Είναι λάθος να παραμελούμε τα social media της επιχείρησής μας λογώ... Lockdown.
Οι επιχειρήσεις που δεν έχουν e-shop χρειάζονται περισσότερο από όλους δυναμική παρουσία στα socialmedia είτε υπάρχει lockdown είτε όχι… Να το κάνουν όμως σωστά και επαγγελματικά.
Ζούμε σε εποχές και ρυθμούς lockdownγεγονός το οποίο σημαίνει ότι τίποτα δεν μπορεί πλέον να θεωρηθεί σταθερό και σίγουρο και το κυριότερο ζούμε στιγμές μοναδικές μιας και οι αποφάσεις για το άνοιγμα και κλείσιμο των επιχειρήσεων αποτελεί πια συχνό και δεδομένο φαινόμενο.
Προϊόντα και υπηρεσίες κάθε τομέα και κλάδου, από εμπορικά καταστήματα μέχρι και την οποιαδήποτε μορφή εμπορικής δραστηριότητας που αφορά την εστίαση, δείχνουν να κρατιούνται "δύσκολα" στο "παιχνίδι της επιβίωσης" και αυτό αποτελεί μια δυσάρεστη εξέλιξη και αν θέλετε μια πολύ κακή προοπτική για το σύνολο της ελληνικής οικονομίας.
Όλοι όμως έχουν δικαίωμα στην "τελευταία ευκαιρία" αν πρόκειται να κλείσουν γιατί "δεν πάει άλλο" ή στη "δεύτερη ευκαιρία" ώστε να σταθούν πιο αξιοπρεπώς και πιο οργανωμένα στην αντιμετώπιση της κατάστασης που βιώνουμε όλοι.
Ηεπιχειρηματική δραστηριότητα πριν αποφασίσει να προχωρήσει στο «λουκέτο» αξίζει να κάνει μια τελευταία προσπάθεια με το σωστό και επαγγελματικό τρόπο κάνοντας πρωταγωνιστή της τα socialmediaτης επιχείρησης τα οποία είτε κατέχει είτε θα πρέπει να δημιουργήσει.
Από την άλλη η επιχειρηματική δραστηριότητα που κάνει χρήση των socialmediaμε εσφαλμένο τρόπο θα πρέπει να δώσει μια "δεύτερη ευκαιρία" στο εαυτό της αναπροσαρμόζοντας τον τρόπο που αντιλαμβανόταν και διαχειριζόταν μέχρι τώρα τα socialmediaτης και να προσδώσει σ’ αυτά την αξία που τα αρμόζει.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα το έχουν οι επιχειρήσεις που δεν έχουν ηλεκτρονικά καταστήματα υπηρεσιών και προϊόντων και φυσικά αυτά της εστίασης τα οποία παραμένοντας κλειστά έχουν αμελήσει την εικόνα τους στα socialmedia.
Εδώ λοιπόν κρύβεται ο "θησαυρός" της όλης θεωρίας που προσπαθώ πολύ σύντομα να δώσω εδώ.
Τι θα πει "παραμέληση" socialmediaεπειδή "είμαι κλειστά" και τι θα πει λανθασμένη και ερασιτεχνική διαχείρισηsocialmediaενώ "είμαι πάλι κλειστά";
Δηλαδή σέβομαι και εκτιμώ το καταναλωτικό κοινό που εμπιστεύεται τα προϊόντα μου, τις υπηρεσίες μου ή το κατάστημα μου για τον καφέ, το ποτό ή το φαγητό του μόνο όταν "είμαι ανοιχτά";
Για σκεφτείτε το, λίγο…
Εσάς στα πλαίσια της "ενσυναίσθησης" και τοποθετώντας τον εαυτό σας στη θέση του πελάτη σας ποια θα ήταν τα συναισθήματα σας ειδικά σε μια εποχή που όλοι είμαστε με το κινητό στο χέρι "χαμένοι" στις εφαρμογές του Facebookκαι του Instagramκαι βομβαρδιζόμαστε σε 24ωρη βάση από "υπερπληροφόρηση" και "υπερδιαφήμιση" πετυχημένη ή όχι;
Άρα, όσοι και όσες διαβάζετε πίσω από τις λέξεις, φαντάζομαι πιάσατε το νόημα…
Πάμε full για socialmedia της επιχείρησής μας, πάμε για έναν επαγγελματικό και μόνο "βομβαρδισμό" και "καταιγισμό" πληροφορίας που αφορά τη συγκεκριμένη (προϊόντα, υπηρεσίες, αναμνήσεις, χιούμορ, κλπ) ώστε να μην μας ξεχνούν οι πελάτες μας είτε είμαστε "ανοικτά" είτε "κλειστά" με στόχο τη συνέχιση της εμπιστοσύνης τους στην επιλογή της δικής μας επιχείρησης.
Ναι, πρέπει να γίνει πλήρως κατανοητό. Αυτή τη στιγμή τα socialmediaμιας επιχείρησης είναι η απόλυτη προτεραιότητα και η βασική… Επένδυση.
Τα κείμενα αποτελούν απόψεις και κρίσεις του κ. Στέργιου Ακρίβου.O Στέργιος Ακρίβοςείναι σύμβουλος στρατηγικής και εικόνας.